Suit Lengkap ( Seluar + Jacket ) Untuk Lelaki

Salam,
Anda sedang mencari pakaian formal lelaki ? Disini saya ada tawaran menarik untuk anda mencuba Suit Lengkap Siap Dengan Seluar & Jacket (Blezer). Suit ini sangat berpadanan untuk lelaki di Malaysia malah kami menawarkan harga berpatutan setanding harga dibutik. 

Selain itu, suit ini juga boleh dijadikan pakaian casual baju pengantin semasa majlis perkahwinan anda. Bukan sahaja dipakai semasa majlis perkahwinan, majlis lain pun boleh. Suit pengantin lelaki biasa nya orang sewa kan? Ni anda beli dan boleh pakai pada masa akan datang, tak payah sewa lagi.

Suit bergaya ni saya bagitau memang kena dengan fesyen lelaki moden zaman sekarang. Nak dapat suit macam ni kena pergi butik kan ? Harga sudah tentu agak mahal. Why not anda beli online dan kami poskan kepada anda dalam masa 10-12 hari bekerja. Tak kira anda berada dimana sekali pun , kepuasan anda keutamaan kami.



Suit lelaki ini sesuai untuk anda gayakan semasa :
  • Majlis perkahwinan
  • Semasa temuduga
  • Menghadiri mensyuarat
  • Mengunjungi majlis rasmi





Booking sekarang untuk suit murah ni. Kilang boleh jahitkan suit untuk anda mengikut saiz yang anda bagi. Pakaian formal lelaki juga haruslah setanding mengikut peredaran zaman, bab kata orang lelaki ni mestilah ada sepasang suit ni mudah nak attend apa - apa majlis. Suit lengkap lelaki ini inspirasi suit lelaki ala-ala korean.

p/s : Ukuran saiz boleh rujuk chart ini, sil lebihkan 1-2 cm semasa mengukur

Buat anda yang tercari - cari suit mewah setanding butik boleh hubungi kami.

SUIT kualiti Butik Pada Harga BAJET Serta FREE GIFT Menarik !! Dapatkan TAWARAN ESKLUSIF Ini Dgn 

Whatapps kod:

'MEN SUIT' ke 013 3049082
'MEN SUIT' ke 013 3049082
'MEN SUIT' ke 013 3049082

p/s : Free gift menarik menanti anda

Harga pengenalan RM299, untuk 20 orang terawal Whatapps kod diatas kami berbesar hari memberi diskaun sebanyak RM69, jumlah harga termasuk pos Semenanjung RM230 sahaja


Testimoni :




UPDATED : OUT OF STOCK
 
Belajar membeli suit sendiri di Taobao,

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023