Cara Buat Produk Sendiri

Mudah ke nak buat produk jenama sendiri tanpa pengalaman dan ilmu yang mantap ? Soalan ni cukup sukar bagi saya untuk jawab. Jika dilihat dari mata kasar, kalau ada modal besar mungkin mudah kerana kita tak ada halangan dalam perkara tersebut. Modal besar kalau kita kekurangan idea mungkin tidak membantu dalam memasarkan produk keluaran syarikat kita ya .. Tapi saya tengok, ada je orang modal besar perniagaannya hanya takat tu sahaja. Orang kata cukup-cukup makan ..

Membina jenama produk sendiri penting bagi usahawan kerana produk jenama sendiri boleh melonjak naik jualan jika pengguna dah kenal dan taksub. Produk kesihatan dan kecantikkan seperti kosmetik antaranya produk laku keras sepanjang pemerhatian saya. Produk sendiri meliputi produk kesihatan dan kecantikkan sememangnya permintaan hangat masa kini. Semua orang nak cantik blaker.. 

Perniagaan barangan kecantikan diri ini, sememangnya telah lama bertapak di negara kita. Syarikat-syarikat yang menawarkan produk kecantikan diri ini terlalu banyak dan adakalanya kita seperti sedang menyaksikan satu gelombang besar dalam industri perniagaan barangan kecantikan diri dengan penubuhan syarikat-syarikat yang menjual produk kecantikan dan penghasilan jualan bagi satu-satu perniagaan itu ada kalanya mencecah jutaan ringgit setahun.

p/s : Sekadar gambar hiasan.

Panduan Asas Penjagaan Kereta

Kalau kita jaga kereta kita, kereta kita pula akan jaga kita. Berikut adalah tips-tips asas dalam penjagaan kereta dan jika kita mengamalkannya Insya-Allah kurang lah sesi lawatan kereta kita ke bengkel.

Bateri
Kebanyakan bateri kereta sekarang adalah jenis bateri kering dan tidak memerlukan penyelenggaran. Salah satu petanda bateri kereta kita perlu ditukar adalah apabila terdapat masalah ketika menghidupkan enjin.

Iklan Tajaan





Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | Tajaan Fiqmall.my