Serius! Jual Aiskrim Pun Boleh Untung 4 Angka ..

As salam,

Anda seorang usahawan aiskrim? Berminat untuk buat aiskrim dan dipasarkan secara komersial. Memang rata-rata orang suka kan aiskrim berperisa. Tambahan pula, sekarang cuaca sangat panas. Tekak mudah rasa dahaga. Alangkah bahagia kalau aiskrim melekat kat mulut. !!

Saya percaya majoriti rakyat Malaysia ada masalah kewangan. Namun, orang yang bijak tidak akan lari daripada masalah. Sebaliknya anda harus berfikir, bagaimana cara nak menyelesaikan-nya. Salah satu caranya adalah menambah jumlah ‘Side-Income’ kita…

Trip Guangzhou : Pengalaman & Review

Hai semua,

Siapa pernah pergi Guangzhou ? Mungkin sudah ada yang pergi memandangkan disana adalah syurga beli belah terkemuka dan dikenali ramai. Saya pun sudah pergi kesana untuk julung-julung kalinyaa dan hari ni saya akan ceritakan seringkas yang mungkin. Mungkin berguna untuk anda!

Servei la tiket mana tau rezeki dapat murah kan.. Saya booking dgn harga RM388 pergi-balik! Tapi awal la juga kena booking tu. Boleh rujuk promosi tiket Air Asia . Kalau MAS entahh lerr dapat tak harga ni saya pun tak tau !!.. 

Dropship & Bisnes Borong China

Dropship

Mulakan berniaga online dengan dropship. Apa itu dropship ? Anda menjadi agen atau orang tengah bagi pihak pembekal anda. Tugas anda cuma promosikan barangan tersebut. Tak kisah laa anda nak jadi dropshipper brapa banyak pun. 

Yang penting masyukk !! hehe ..Dropship Tudung merupakan antara items yang laris dijual secara online. Terutama semasa musim perayaan tiba. Untung 15%-20% tu ok la kan. Andai kata anda menjual 50 pasang sudah banyak untung dapat. Income geli2.

Bisnes Borong China

Buat mereka yang ada modal boleh cuba memborong dari China.. Tak tau nak membeli dari China secara online?? Meh saya ajarkan..

Mula-mula anda cuba kumpul modal jual produk orang. Buat dropship je dari rumah. Lepas ada modal kan boleh la borong barang dari China.. Tau dak? Harga barang dari sana 30%-50% lebih murah dari pasaran kita?

Idea Produk Bestseller Dropship

Sebelum itu, mari kita baca kisah kejayaan usahawanita online ni. Beliau bijak mencari idea bestseller untuk produknya.



Kelebihan Agen Dropship

Menjadi agen dropship kepada pembekal anda seharusnya memudahkan kerja anda. Apa yang mudah? Tak perlu simpan stok melambak dan juga tak perlu pos barang. Suka tak ? Stor rumah anda kecil ? Jgn risau sebab anda tak perlu ruang untuk simpan stok bertimbun-timbun itu.


Cara Sistem Dropship Berfungsi

Bagi mereka yang tak tau nak cari stock produk anda boleh sertai mana-mana seller yang menawarkan dropshipping. Dropship tu maksud nya anda bayar harga modal + pos jika ada. Dan lebihan untung anda boleh simpan terus. Pos barang pula pembekal anda yang uruskan.



Tenaga Kerja Jimat Dropship

Memulakan bisnes dengan membuka kedai dan mengambil pekerja membebani aliran tunai kita kan ? Mana tak nyaa setiap bulan kena bayar sewa kedai, bil air, bil internet dan juga gaji pekerja.

Dropship tidak memerlukan pekerja dan juga sewa kedai. Tak perlu pening kepala untuk bayar gaji pekerja dan juga bayar sewa kedai. 

Pasaran Bisnes Dropship

Sudah join mana - mana supplier yang menawarkan dropship ? Dah dapat bahan promosi produk terbabit?

Nak menjual mesti kena ada pembeli bukan ? Pasaran online Malaysia sangat luas. Anda bebas menjual pelbagai jenis produk tanpa terikat dengan sebarang peraturan. Rata-rata produk yang laris dalam pasaran adalah produk yang sering mendapat permintaan. Contoh produk kosmetik dan kelengkapan bayi serta barang dapur.


Iklan Tajaan





Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | Tajaan Fiqmall.my