Citra Losyen Tangan & Badan Wangi

Hi,

Anda seorang pencinta losyen badan? Sama juga seperti saya. Saya lebih suka dan akan pilih losyen jenis tidak melekit selepas disapu dan option ke dua kalau wangi tu memang suka lahh .. hehe .. Citra ni dah lama juga ada dalam pasaran dan mungkin ada dalam kalangan pembaca ni adalah pengguna Losyen Citra?

Saya ada beli Losyen Citra Pearly White UV . Bau dia pun wangi dan cepat meresap walaupun sekali sapu. Haa, kan best camtuu, kurang la skit pakai minyak wangi kann. hehe


Cara Buat Tauhu Goreng Berlauk (Tauhu Berlauk)

Hi

Sedapnya.. kalau buat tauhu berlauk .. hehe.. Resepi tauhu berlauk ni mudah je kerana bahan-bahan pun mudah didapati. Boleh makan bersama nasi dan juga boleh olah menu berasaskan kepada tauhu berlauk

Serius kan. saya pun ada juga nampak orang jual tauhu goreng, tauhu sumbat , tauhu bercili lah tapi jarang jumpa orang buat  tauhu berlauk ni. 

tauhu berlauk olahan resepi dari Harita Arash

Mee Goreng Basah Berkuah

Hi,

Bestnyaa mee goreng basah ada kuah sikit-sikit. Bagi saya, untuk mee goreng saya suka basah-basah manja gituh. Lepas masak terus makan ye. Jangan dibiarkan lama-lama nanti mee goreng uolls kembang dan kuah dah kering. Tak syok lahh nak makan

Mee Goreng Basah Berkuah

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2020