Tiket Flight Murah Tempah Di Traveloka

Hai,

Pernah tak anda membuat tempahan tiket flight secara online? Mesti pernah kan kalau selalu pergi travel. Mungkin anda belum tahu lagi bahawa di Traveloka pun boleh menempah tiket kapal terbang murah domestik malahan antarabangsa pun boleh. Selain tiket kapal terbang, portal ini turut menyediakan kemudahan menempah hotel secara online.

Saya lebih suka menempah tiket domestik seperti MAS dan Malindo Air di Traveloka sahaja tanpa log in website airlines.


Boleh layari : https://www.traveloka.com/en-my/

Panduan Jual Tudung Sendiri Secara Online

Hai,
Anda minat nak buat bisnes tudung jenama sendiri tapi tak tahu cara nak mulakan bisnes tudung ? Anda fikir modal kena besar? Oh~ tidak sama skali..

Saya melihat sekarang ramai orang dah mula beralih untuk memilih bisnes online sebagai sumber pendapatan tambahan. Rugi jika tidak anda join skali.. Nak jual tudung pun boleh  !!

Bila kita nak buat bisnes tudung ni, memang ada banyak juga benda yang perlu kita tahu ..
  • Di mana nak cari supplier?
  • Apa tudung yang disukai oleh pasaran?
  • Kain jenis apa yang mahu digunakan?
  • Mana nak cari tukang jahit?
  • Berapa harga nak letak?
  • Macam mana nak ambil gambar yang menarik?
  • Kat mana nak jual?
  • Macam mana nak buat ayat iklan?
  • Macam mana nak tahu apa tudung yang pelanggan suka?
  • Dan macam-macam lagi perkara dan persoalan yang muncul!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | Tajaan Fiqmall.my