Kasut High Heels Wanita Murah Berserta 3 Warna Esklusif

Hai,

Hari perkahwinan dah nak dekat? Alamak ! Kasut kawin belum beli lagi.. ahaks! Jgnn panik kerana kami mempunyai heels terbaru ni. Boleh tengok gambar kat bawah. mana tau uolls berkenan kan.. hehe..

Kasut heel ni sesuai la kalau-kalau sis ni orang muda yang suka penampilan ranggi serta bergaya kerana dengan adanya kasut seperti ini yang rendah boleh nampak tinggi dan class gitu. Heel biasanya digayakan oleh artis mahupun mereka yang bekerja. Anda pun boleh cuba !

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2022