Cara Buat Produk Sendiri

Mudah ke nak buat produk jenama sendiri tanpa pengalaman dan ilmu yang mantap ? Soalan ni cukup sukar bagi saya untuk jawab. Jika dilihat dari mata kasar, kalau ada modal besar mungkin mudah kerana kita tak ada halangan dalam perkara tersebut. Modal besar kalau kita kekurangan idea mungkin tidak membantu dalam memasarkan produk keluaran syarikat kita ya .. Tapi saya tengok, ada je orang modal besar perniagaannya hanya takat tu sahaja. Orang kata cukup-cukup makan ..

Membina jenama produk sendiri penting bagi usahawan kerana produk jenama sendiri boleh melonjak naik jualan jika pengguna dah kenal dan taksub. Produk kesihatan dan kecantikkan seperti kosmetik antaranya produk laku keras sepanjang pemerhatian saya. Produk sendiri meliputi produk kesihatan dan kecantikkan sememangnya permintaan hangat masa kini. Semua orang nak cantik blaker.. 

Perniagaan barangan kecantikan diri ini, sememangnya telah lama bertapak di negara kita. Syarikat-syarikat yang menawarkan produk kecantikan diri ini terlalu banyak dan adakalanya kita seperti sedang menyaksikan satu gelombang besar dalam industri perniagaan barangan kecantikan diri dengan penubuhan syarikat-syarikat yang menjual produk kecantikan dan penghasilan jualan bagi satu-satu perniagaan itu ada kalanya mencecah jutaan ringgit setahun.

p/s : Sekadar gambar hiasan.


Lihat saja di akhbar utama, majalah-majalah utama , saluran radio negara kita . Kebanyakan dari mereka adalah mengiklankan produk dalam ketegori ini. Ini bermaksud, produk itu mendapat permintaan. Kenapa tidak anda pula selepas ini mencuba untuk membuat produk jenama sendiri ?

KETAHUI rahsia cara menghasilkan produk jenama sendiri seperti 'syarikat gergasi' itu .. Satu jenama yang dikenali oleh pengguna dengan adanya produk jenama sendiri. Bagi mereka yang baru nak berjinak dalam perusahaan produk saya syorkan anda memperlengkapkan diri dengan ilmu.

Sebagai seorang pemilik bisnes, kita mempunyai kelebihan berikut :-
  • Mempunyai banyak masa bersama keluarga dan anak-anak.
  • Tidak terikat dengan masa bekerja 8pg-5ptg. Kita sendiri bebas menentukan.
  • Mempunyai peluang untuk memiliki rumah di usia muda..
  • Ohya! Saya tertarik dengan kisah seorang anak muda yang sudah mampu menjana sehingga melebihi 5 angka setiap bulan.
  • Beliau tunjukkan dan berikan panduan kepada anda, rahsia bina produk jenama sendiri terbongkar!


Sudahkan anda tahu perkara-perkara dibawah dalam membina produk jenama sendiri ? Saya ulang perkara berikut :

->>Contoh-contoh idea produk yang mendapat permintaan di pasaran
->>Bagaimanakah R&D terhadap produk dilakukan
->>Proses kelulusan KKM & Logo HALAL
->>Kajian pasaran
->>Kaedah memasarkan produk

...dan banyak lagi

Saya syorkan anda baca disini : KLIK SINI .

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila komen. Sepatah pun ok. Tolong jaga etika komen anda. Komen yang sensitive akan dipadam tanpa NOTIS ^_^

Iklan Tajaan





Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | Tajaan Fiqmall.my