Rahsia Cantik & Sihat Dengan Pamoga

Hai,
Sudah berpamoga pagi ini. Saya rasa terharu membaca testimoni-testimoni Jus Pamoga yang membantu menyelesaikan masalah penyakit derita sekian lama nya. 

Pamoga minuman kesihatan keluaran Vida Beauty.. Apa kelebihan Pamoga ?
Packaging baru Pamoga botol seperti berikut.  (500ml)

Ini adalah Jus Pamoga 6 yang didatangkan dalam bentuk sachet

Pamoga merupakan makanan tambahan ajaib untuk penyakit-penyakit biasa serta kronik.  Testimoni-testimoni terkini menunjukkan Pamoga mempunyai daya penyembuhan luar biasa serta sangat sesuai untuk penyakit-penyakit berikut:

  • Angin Ahmar/Lumpuh
  • Anti Tumor dan merawat AIDS
  • Artritis, kebas
  • Buasir
  • Bengkak
  • Darah beku dan anti tumor mengurangkan kesakitan
  • Gastrik
  • Gigitan binatang dan penawar bisa
  • Keperluan serat untuk badan
  • Kesejahteraan dalaman
  • Makanan tambahan
  • Ketahanan banda dan tenaga tambagan segera
  • Kulit melecur
  • Kulit kaki pecah
  • Kecantikan kulit muka
  • Luka dan kecederaan
  • Gigitan serangga
  • Luka dalam perut, usus dan ketumbuhan
  • Lemah otot, radang dan gout
  • Mengurangkan tekanan
  • Menaikkan seri wajah, pucat dan kurang darah
  • Mengawal suhu badan
  • Masalah jantung dan ginjal
  • Mengawal dan merawat tekanan darah tinggi
  • Masalah kitaran haid
  • Mata lebam /kurang tidur
  • Mengawal dan merawat tekanan kencing manis
  • Mencantikkan kening & bulu mata    Masalah kulit dan bibir kering
  • Melembut dan menghaluskan kulit tubuh
  • Pedih ulu hati dan batu karang
  • Pembedahan
  • Pencernaan, keracunan dan sembelit
  • Parut pada muka dan badan
  • Rambut (Gugur / tidak lebat)
  • Sakit sendi / lutut
  • Selepas bersalin dan sistem peranakan
  • Tumbesaran dan kecergasan kanak-kanak
  • Awet muda
  • Memperbaiki kerosakan tisu
  • Meredakan alahan dan alergi
  • Kanser kulit  
Begitu banyak khasiat dan penawar Pamoga kepada kesihatan tubuh badan manusia. Siapa tak cuba memang rugi lah.. Sebotol pun sudah boleh nampak kesan jika penerimaan badan seseorang cepat kepada proses penyembuhan ...

Kandungan Pamoga seperti berikut :-
Air R.O, Sebatian Gamat, Pamogranete, Madu, Omega-3; Minyak Ikan, D-alpha-Tocopherol (Vitamin E), Klorela, Vitamin B6, Vitamin B1, Beta-Karotena

Pamoga adalah jus kesihatan terkenal di Malaysia. Kalau anda tengok kat TV memang selalu keluar kan rancangan Pamoga ni. Kalau tak berkesan maksudnya tak ada lah promosi hebat macam tu ... Nak tau berkesan ke tak kena rasa sendiri.. hihi

Cara guna Jus Pamoga

Minum 2 sudu besar,2 kali sehari semasa perut kosong.
Dicadangkan pengambilan sebelum sarapan pagi dan sebelum makan malam

Cara minum Jus Pamoga:
  • Mulakan dengan bacaan bismillah
  • Selawat 3 kali
  • Bacaan Al Fatihah 1 kali
  • Berdoa dan berniat
  • Kemudian baru minum perlahan-lahan

Ok.. Kalau nak cuba Pamoga ni boleh la SMS/Whatapps 'PAMOGA' ke 013 3049082. Penghantaran percuma terus ke rumah anda ..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila komen. Sepatah pun ok. Tolong jaga etika komen anda. Komen yang sensitive akan dipadam tanpa NOTIS ^_^

Iklan Tajaan





Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | Tajaan Fiqmall.my