Kuantiti Bisnes Borong China

Salam..

Hai,,mungkin ada diantara kita nak mula memborong barang dari China dah. Tak sabar dibuat nya. Maklumlah orang kata kalau beli direct China boleh dapat murah kan. Tapi pernah anda terfikir berapa banyak MOQ ( minimum of quatiti order) kalau kita nak beli barang ? Jap gi saya cuba tuliskan dan ceritakan ..


Mungkin anda terlintas di fikiran bahawa peniaga bermodal besar sahaja boleh memborong di China. Ouhh, tak lah. Kita2 ni pon boleh.. Peniaga kecil-kecilan pun boleh borong dari China tanpa kos yang besar. Cuma kos produk ( modal ) dan juga kos penghantaran produk ke Malaysia. Mudah kan bunyinya.. Now, pergi lah cari produk HOT dipasaran dan mula meneroka peluang borong dari China..

Walaupon anda tidak mempunyai kedai sendiri, anda mampu membuat jualan. Alahh uolss, skrg kan banyak senang dah. Ada laptop & internet ? ada smartphones? tu pon dah ok bagi permulaan anda nak buat bisnes online. Tak de lah kena sewa pejabat, ruang kedai lot bagai.. Bermula dengan apa yang ada di rumah sahaja ..Mulakan bisnes borong dari China hanya dari rumah sahaja disamping boleh jaga anak2 dan juga kemas rumah ..

Buat permulaan, kalau 100 unit pon dah ok. 50 unit pun ok kalau nak test market.. Biar memborong bermodalkan kecil supaya margin untung dapat besarrrr.. Harga 1 unit Stokin Baby katakan RM2, anda dapat jual RM15 sudah lebih 100% untung milik anda ..


Modal permulaan memadai RM500 ke RM1000,, Bagaimanapun simpan sedikit untuk pemasaran berbayar di internet seperti Google Adwords atau Facebook Ads..

Semua ni anda tak perlu pergi China pun, just borong kat web popular Klik >> RahsiaTaobao..<<

Dengan membeli borong dari China secara online :
  • Jimat masa nak pergi China
  • Jimat tenaga
  • Tunggu barang sampai depan pintu
  • Modal rendah untung tinggi
  • Risiko ditipu rendah ( RahsiaTaobao ada ajarkan tips elak kena tipu )\
Sekian, Selamat memborong ..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023