Tips Memilih Produk Mendapat Permintaan

Hai, sememangnya hasrat untuk memborong di China sudah tidak sabar lagi bagi peniaga yang sudah mencuba buat pertama kali sebab beli terus dari sana anda akan mendapat harga murah penjimatan sebanyak 70-80 % modal anda. Balik Malaysia, harga sudah boleh mark up lebih tinggi. Modal rendah untung tinggi yang kita nak kan?


Sebelum memborong perlu kita ketahui produk yang sentiasa mendapat permintaan. Antara berikut merupakan contoh :

- Barangan dapur/keperluan dapur/makanan

Ini antara kategori laris barang jualan kalau anda jual. Semua  suri rumah perlu kepada barang dapur seperti kuali, pinggang mangkuk, pengisar makanan, pemanggang ajaib dan seumpamanya. Lebih-lebih lagi produk tersebut unik dan terbaru.

- Pakaian / Kain
Pakaian juga antara barang yang laku. Sebab nak buat baju perlu adanya kain. Lebih cantik rekaan harga boleh tahan mahalnya. Contoh seperti baju wanita, baju lelaki, kasut yang styles dan sebagainya. Kalau anda juai offcoz ramai berebut nak beli.. 

- Peralatan penbelajaran/ pendidikan/buku

Ini juga berkait rapat dengan kehidupan, setiap orang perlu dan akan guna apabila mereka rasa perlu. Contoh nya macam al quran digital, beg sekolah, buku membaca kanak2, alat bantu mengajar budak2.

Ada lagi? Tunggu artikel seterusnya.

Semua barang yang saya sebut tadi anda boleh dapat secara borong dari China. Buat rakan-rakan yang pertama kali nak belajar memborong dari China boleh kunjungi website ni, Klik Sini

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023