Bisnes Aiskrim Untung Besar

Salam,

Dah makan aiskrim? Wow! bestnya musim panas ni kan. Tekak cepat rasa dahaga. Kalau pekena aiskrim memang besat. Haa!! Cerita pasal aiskrim ni best bagi yang suka bisnes aiskrim dari rumah walaupun anda seorang makan gaji. Katakan nak cari income sampingan tanpa modal besar, jawapannya BISNES AISKRIM pun boleh.

Satu Cone RM1.50, klau 100 cone terjual dah dapat RM150..

Sekarang sudah banyak jenama aiskrim dipasaran. Pelbagai rupa, pelbagai perisa ada kan. Bagi saya saya suka aiskrim kelapa !! Fuh, sedap tak terkata. Orang tak kisah kan kalau membeli makanan yang sedap walaupun agak costly. Alah, nak rasa je pun .

Begitu dengan aiskrim, anda keluar pergi lah mana-mana pun mesti jumpa makcik yang jual aiskrim kan. Dikerumuni anak anak kecil !! Kalau anda ni betul - betul ada minat nak buat bisnes aiskrim saya perkenalkan penulis berpengalaman iaitu Afiq Dato’ Rusly.

Kalau nak tahu dalam bab bisnes aiskrim ini, dia akan ceritakan lebih terperinci tentang peluang bisnes aiskrim ni tanpa perlu tiru apa yang mat bangla, pakistan & Myanmar buat. Macam mana tu?

Bagi yang ingin berbisnes aiskrim kena tahu  keajaiban bisnes aiskrim. Di mana kelebihan ini, jarang sekali ada pada produk lain. Anda akan garu kepala lepas tahu keajaiban ini. :)

Pastu, dia akan terangkan daripada segi margin keuntungan, modal permulaan & betul ke tak perlukan kemahiran yang tinggi? Hanya yang dah tahu akan tersenyum lebar.

Baca terus laman web dia, uolss klik sini

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila komen. Sepatah pun ok. Tolong jaga etika komen anda. Komen yang sensitive akan dipadam tanpa NOTIS ^_^

Iklan Tajaan





Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | Tajaan Fiqmall.my