Dropship Kasut & Teknik Borong Dari China

Tak dinafikan, ramai sang jejaka ataupun wanita minat kasut.. Kan nak jaga penampilan diri kena la berhias lengkap. Saya selalu lihat ramai seller online juai kasut .. Tapi kebanyakkan mereka ambil dari China. Pre-order kan ?? Pre order ni kena tempah dulu dan pos kemudian kan.. Lama sangat nak sampai ..

p/s : Contoh kasut yang sempat saya jual.. hihi

Harga dia murah ja, tapi boleh jual seratus lebih. Lawa dan cantik sekali ..

Kalau nak jadi peniaga kasut berjaya, modal minimum dan keuntungan dapat dipertingkatkan. Betul tak? Ade ke orang sanggup bermodal besar dan untung ciput. Sudah tentu tiada bukan .. Perniagaan kasut sememangnya mendapat permintaan tinggi dalam kalangan peminat fesyen tanah air sama juga baju, tudung, pakaian dan lain-lain lagi.

Anda kalau peniaga online jangan lepaskan peluang keemasan ini. Ambil peluang jual juga, mana tau dapat duit poket . Lepas la bayar bil air api internet kat rumah.

Tapi kalau anda nak ke China sendirian mampu ke? Kalau pergi dengan agen pun saya rasa modal mesti beribu. Modal niaga anda sudah habis dimakan tiket penerbangan dan juga penginapan. Saya syorkan anda cara mudah nak borong barang dari China.

Pernah masuk webb Taobao ? kat situ banyak trend2 terkini kalau anda nak jual kasut.. 

Berita baiknya, saya tunjukkan kepada anda secara langkah demi langkah beserta secreenshoot-secreenshoot, bagaimana anda boleh membeli barangan di TaoBao dengan cara yang SELAMAT dan BETUL!.Ketahui tips memborong kasut terus dari kilang terbesar di China, Klik Sini

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023