Cara Pos Barang Borong Dari China

Salam,

Macam mana nak hantar barang yang uolss borong dari China terus ke Malaysia. Mestilah kos pos nak murah dan cepat.. Sudah selesai membeli barang yang anda nak jual offcoz proses rumit tak de lah rumit ialah menghantar barang tersebut pulang ke Malaysia dan siap sedia untuk dijual .. 

Kaedah pembungkusan yang biasa kita guna adalah letak dalam kotak lepas tu tape kemas2 kan.. Pembungkusan kena teliti agar tidak terburai masa pos. Ni antara kotak yang biasa di guna untuk penghantaran, Ada juga guna guni, kotak kertas, dan juga kotak kayu bagi barang yang mudah pecah ..

Corrugated Boxes



Setelah berpuas hati dengan pembungkusan, parcel anda siap sedia untuk di pos ke Malaysia melalui khidmat kargo. Ada dua jenis kargo yang biasa saya dengar, kargo laut dan kargo udara  

Kargo Udara : Contohnya FedEx. Kebaikkan menghantar melalui kargo udara adalah menjimatkan masa tapi kos nya agak tinggi sedikit. Kalau anda sanggup bayar teruskan niat tersebut. Semakin berat & besar pembungkusan, harga nya boleh mencecah ratusan ringgit.

Kargo Laut : Ini antara perkhidmatan penghantaran barang yang biasa . Walaupun lambat tapi murah. Di China terdapat banyak syarikat logistik yang mengangkut barang dari China terus ke Malaysia.

Itu dua jenis kargo yang biasa orang guna dan pakai. Kalau anda nak memborong di China pastikan anda memilih kargo yang bersesuain dan murah.

Ebook Rahsia Memborong Di China

Berita baiknya, kawan saya tunjukkan kepada anda secara langkah demi langkah beserta secreenshoot-secreenshoot, bagaimana anda boleh membeli barangan di TaoBao dengan cara yang SELAMAT dan BETUL!.

Wahh! Mana ada orang nak mengajar banyak2 rahsia begini. Bukan 3 rahsia je dia bagitau, ada 5 rahsia Ebook Panduan Bisnes Borong Dari China. Masuk sini kalau anda nak tahu ..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila komen. Sepatah pun ok. Tolong jaga etika komen anda. Komen yang sensitive akan dipadam tanpa NOTIS ^_^

Iklan Tajaan





Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | Tajaan Fiqmall.my