Review Dn Hans Gold Dnavechee

Lama tak review pasal produk kesihatan dan kecantikkan. Kali ini saya nak bercerita tentang produk yang lama dalam pasaran. Katanya sudah mencecah 12 tahun lebih dalam pasaran dan jualan produk ini amat memberangsangkan dalam tempohnya.

Untuk anda yang mementingkan Kejelitaan, Keanggunan & Kesihatan “Anda boleh meningkat usia tetapi anda tidak perlu menjadi tua”. Ni yang saya suka ni. Jangan takut nak jadi tua sebab ada Dn Hans Gold. Produk ini sesuai bagi mereka yang ingin mengekalkan kejelitaan dan kekal tampak muda. Jangan risau kalau umur dan menjangkau 40an. hehe

Pemakanan kecantikan dalaman yang kaya dengan Polysakarida, Chondroitins, Kolagen, Elastin dan Protin Komplek Marin.Produk yang telah teruji khasiatnya dan kini semakin diyakini oleh para pengguna.Kesannya dapat dilihat dan rasai nikmatnya setiap hari, sehingga orang lain dapat melihat perubahan yang terserlah. Tentu suka kan? Orang puji kulit dia dah cantik.


Produk yang dimaksudkan tu ialah Dn Hans Gold. Produk ni produk Bumiputera dan produk di kilangkan di Malaysia. Keluaran syarikat Dnavechee Beauty. Mari kita jenguk kebaikkan Dn Hans Gold ni yang wajib u olsss cuba tau sekotak ! hehe


16 keistimewaan Dn Hans Gold yang bakal anda peroleh nanti seperti berikut :
  1. Menganjalkan & meremajakan kulit
  2. Melambatkan proses penuaan
  3. Memulihkan tekstur kulit dan lebih muda
  4. Mengecilkan pori-pori terbuka
  5. Membantu mengurangkan kedutan halus
  6. Meningkatkan daya pencerahan kulit
  7. Mengurangkan masalah jeragat
  8. Masalah kuku dan tumit pecah
  9. Masalah luka luaran/dalaman
  10. Membantu mengatasi masalah gastrik
  11. Mengurangkan masalah bersin
  12. Mengatasi masalah kesukaran tidur
  13. Membantu mengatasi masalah kerap demam
  14. Membantu mengatasi masalah lemah badan
  15. Meningkatkan sistem imunisasi badan
  16. Sesuai untuk wanita selepas bersalin


Penggunaan sekotak Dn Hans Gold 30 sachet sangat mudah tau. Ikuti cara penggunaan seperti dibawah:

Cara Penggunaan Dn Hans Gold : Untuk kesan cemerlang, pada waktu pagi 30 minit sebelum sarapan, curahkan satu sachet ke dalam mulut dan minum segelas air atau jus buah-buahan. – Anda digalakkan meminum air lebih banyak dari biasa, untuk mendapatkan kesan yang maksimum.

Dn Hans Gold packing baru tu...




Testimoni berjaya Dn Hans Gold. Anda kena cuba yaa...

Testimoni:
Nurulafiza Bt Kamarudin

"Sebelum menggunakan produk D'N Hans Gold, kulit saya kusam, gelap dan mempunyai lingkaran lebam dibawah mata.Pelbagai produk telah saya cuba tetapi tiada perubahan, sehinggalah saya mengamalkan D'N Hans Gold.Kulit saya menjadi sekata, cerah, gebu dan cantik.Lingkaran gelap di bawah mata pun sudah tiada.Terima kasih D'Navechee kerana mengeluarkan produk hebat ini"




Testimoni pelanggan saya, Kak Da dari Sabah setelah mengamalkan Dn Hans Gold

Apa tunggu lagi, kalau cik nak cuba boleh cuba yang kotak besar 30sachet tahan selama sebulan. Jimat pun jimat dengan penggunaan 1 sachet sehari semasa pagi sahaja. Saya mengesorkan anda mendapatkan sekarang dengan wakil dibawah.

  • 0133049082 ( SMS/WhatApps)
  • atau emel fiqmall.my@gmail.com
Sebarang tempahan akan mendapat diskaun dari harga asal untuk 99 orang pembaca blog ini sahaja ya. Dan penghantaran percuma diberikan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023