Review Produk Dn Hans Gold, Rahsia Nampak Muda Gituuu.. (Update 2023)

As Salam,

Bersua kita kembali pada tahun yang barakah ini. Ok, straight to the point hari ni saya nak review pasal produk kotak kuning yang sungguh lama dalam pasaran tempatan 20tahun lebih dah iaitu Dn Hans..

Tuan/Puan dah cuba produk hebat ini?

Mengikut pengguna, ramai berpuas hati dan tidak mahu bertukar produk lain setelah mencuba Dn Hans. Pada saya, mungkin kebaikkan Dn Hans ini sudah sebati dan serasi dengan kulit mereka. Belum cuba belum tahu, dah cuba nak lagi !!

Tagline Beauty In Action Inside-Out bertepatan dengan produk ini. Anda tak sepatutnya tidak takut untuk kelihatan tua dari usia kerana Dn Hans boleh memulih serta memperbaiki sel-sel agar kembali sihat. Anda pun teruja kelihatan lebih muda, menawan dan berseri-seri. 






Dan lagi satu, u olss nak tau. Dn Hans ini bukan sahaja boleh dimakan oleh wanita bahkan orang lelaki juga boleh kerana bahan utama produk ini berasaskan bahan-bahan utama L-Glutathione, Hyaluronic A, Vitamin C, Pati Orange, dan buah-buahan terpilih....

Perlu diingatkan tidak ada sebarang herba 'panas' terkandung dalam produk ini seperti manjakani, serapat, mas cotek, dsbgnya.




Anda kena tahu keistimewaan dan kebaikkan produk DN Hans ini merangkumi untuk kulit, mata, sendi, rambut, tumit kaki pecah pun boleh dan banyak lagi. Kebaikan lain Dn Hans seperti berikut :
  1. Menganjalkan & meremajakan kulit
  2. Melambatkan proses penuaan
  3. Memulihkan tekstur kulit dan lebih muda
  4. Mengecilkan pori-pori terbuka
  5. Membantu mengurangkan kedutan halus
  6. Meningkatkan daya pencerahan kulit
  7. Mengurangkan masalah jeragat
  8. Masalah kuku dan tumit pecah
  9. Masalah luka luaran/dalaman
  10. Membantu mengatasi masalah gastrik
  11. Mengurangkan masalah bersin
  12. Mengatasi masalah kesukaran tidur
  13. Membantu mengatasi masalah kerap demam
  14. Membantu mengatasi masalah lemah badan
  15. Meningkatkan sistem imunisasi badan
  16. Sesuai untuk wanita selepas bersalin




Okey, cara guna Dn Hans sangat mudah tau. Tuang masuk mulut je tanpa dibancuh air.. Kemam-kemam sehingga serbuk Dn~Hans hancur larut!



Ermmm, rasa nya sedap. Boleh makan. Dia berbentuk serbuk, mudah larut dalam mulut. Yang pastinya rasa masam-masam manis. Sepeket kecil beratnya 2.5gm sahaja sudah memadai untuk keperluan tubuh kita semua. 


Ini lah wajah packing terbaru Dn Hans yang customer saya tempah semalam . Selamat sampai ke rumah. Terus selfie satu pic !! haha.. 



Tu bahan bahan dalam Dn Hans ... Sekotak Dn Hans didatangkan dengan packing 14 sachet 





p/s : Ni testimoni pembeli DN~HANS

Jadikan Dn~Hans sebagai makanan tambahan anda hari ini. Oh ya.. Bagi yang berminat untuk mencuba supplement yang masuk tahun ke-21 dalam pasaran ini Saya mengesorkan anda mendapatkan sekarang dengan wakil dibawah.

Memang diakui nak dapatkan Dn~Hans tak semudah dulu ya. Dn~Hans ni very limited tapi kami jaga kualiti. So, pada yang baca blog nih, sis bertuah ya kerana dah bertemu produk ni. Senang dah nak dapat selepas ini.. 

Jadinya, nasihat saya. Jangan lepaskan peluang keemasan ni. Bagi yg dah cuba dulu-dulu boleh sambung consume balik pada tahun ni.. Kembali muda, kelihatan muda dan jadi muda gittuh~~

Harga 1box (RM140).. 
dah siap-siap pos ya, RM150 Semenanjung & RM160 Sabah/Sarawak

*Untuk kesan cemerlang & terbaik, consume Dn~Hans selama 3 bulan keatas

[AMARAN]: Serius nak cuba dan nak consume je boleh WhatsApp. Kalau tak serius dan main-main JANGAN WhatsApp yerr

Tekan WhatsApp👇

1 comment:

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023