Lelaki Ini Menjana Pendapatan Lumayan Di Shopee

Anda pernah masuk apps Shopee? Tak kiralah nk cuci mata atau membeli belah. Pernah terfikir untuk berniaga di platform Shopee? Ikuti kisah usahawan shopee ini..

Nama beliau sebenarnya ialah.. Mohd Fahmi! Tapi di internet! Dia lebih dikenali sebagai Jenin oleh para pelanggannya! Dia tu sebenarnya dah lama berniaga di Internet! Sejak tahun 2007 lagi! Sebelum berniaga di Shopee, dia telah berniaga di Ebay, Lelong, Lazada dan juga Amazon.


Pertengahan tahun 2015, Shopee mula dibuka di pasaran Malaysia dan dia adalah antara batch yang terawal yang dijemput oleh pihak Shopee untuk membuka kedai dan berniaga di Shopee!

Selain menerima status Shopee Preffered Seller, dia juga mempunyai rekod sebagai eBay Top Rated Seller dan  Lelong Star Seller.

Nak cakap banyak sangat tu! Takderlah banyak sangat! Tapi Alhamdulillah, setiap minggu, bolehlah konsisten dapat jualan 4 angka katanya! Kalau kita yang tak pernah dapat sebanyak tu mungkin rasa dah bertuah dan syukur sesangat kan .. 

Al-Kisahnya.....!
Pada mulanya, dia berniaga di Shopee ini senyap-senyap je!
Dia buat sendiri-sendiri je... Memang takder lah nak mengajar atau bagitahu kat sesiapa pun!

Tapi! Pandangan dia berubah apabila dia bertemu dengan beberapa orang kenalan rapat yang mengadu kepada dia tentang masalah mereka untuk menjana pendapatan sampingan serta mendapatkan jualan bagi perniagaan mereka!

Lantas, lahir lah  EBOOK BISNES SHOPEE

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023