Berita Baik Penggemar Fesyen Korea Lelaki

As salam,

Saya pun suka pakai baju ala-ala korea! Korang macam mana.. Sebab dia lawa dan elegent, memang sesuai dengan jiwa kita orang Malaysia ni. Hari ini kembali menulis. Sebagai pembuka artikel, saya nak cerita satu laman blog yang menjual baju/jaket/fesyen korea lelaki. Istilah lain orang kita suka panggil fesyen kpop katakan. Semua nak kpop dari topi, baju, seluar, belt, kasut dan sebagainya. Yang penting kpop, kpop la juga tapi jangan terlalu mendedahkan aurat kita. Lelaki dan wanita ada batasan aurat yang perlu dijaga.

Alahh, korang memang minat kpop kan? hehe.. Fesyen kpop ni dah mula menular dan telah ada pengikut sendiri serata dunia kot !!. Rata-rata penjual fesyen ala-ala korea ni tak menang tangan nak layan tempahan pelanggan. hihihi.. Ni masa berkawan dengan penjual baju tu dulu kala.

Mari tengok web ni : www.srfesyen.com


P/S : SR Fesyen menyediakan variety pakaian/ fesyen  ala-ala Korea khas untuk jejaka. Menarik bukan?

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2022