Berita Baik Penggemar Fesyen Korea Lelaki

As salam,

Saya pun suka pakai baju ala-ala korea! Korang macam mana.. Sebab dia lawa dan elegent, memang sesuai dengan jiwa kita orang Malaysia ni. Hari ini kembali menulis. Sebagai pembuka artikel, saya nak cerita satu laman blog yang menjual baju/jaket/fesyen korea lelaki. Istilah lain orang kita suka panggil fesyen kpop katakan. Semua nak kpop dari topi, baju, seluar, belt, kasut dan sebagainya. Yang penting kpop, kpop la juga tapi jangan terlalu mendedahkan aurat kita. Lelaki dan wanita ada batasan aurat yang perlu dijaga.

Alahh, korang memang minat kpop kan? hehe.. Fesyen kpop ni dah mula menular dan telah ada pengikut sendiri serata dunia kot !!. Rata-rata penjual fesyen ala-ala korea ni tak menang tangan nak layan tempahan pelanggan. hihihi.. Ni masa berkawan dengan penjual baju tu dulu kala.

Mari tengok web ni : www.srfesyen.com


P/S : SR Fesyen menyediakan variety pakaian/ fesyen  ala-ala Korea khas untuk jejaka. Menarik bukan?

Tambahan pula, fesyen korea ni sesuai sangat kita pakai di Malaysia. Tidak kira peringkat umur kan? Umur belasan tahun sampai la ke dewasa sudah pandai bergaya sakan.. hahaha. Di Malaysia pun banyak juga majlis yang perlu kita nampak esklusif dan nampak mewah macam makan malam tahunan, majlis perkahwinan di hotel, majlis keraian dan seumpama la. 

p/s : Didatangkan dengan jenis blezer, jaket, Vest pun ada.. Ada berkenan tak ?


Kalau lelaki apa sangat berbanding perempuan. Lelaki mana boleh bersolek bagai. Sudah tentu bagi lelaki mereka inginkan penampilan diri termasuk pakaian berada pada tahap cemerlang semasa menghadiri sebarang majlis tersebut.

Berdasarkan pemerhatian saya, fesyen korea untuk lelaki amatlah kurang kan. Outlet yang menjual fesyen korea pun jarang saya lihat. Biasanya, yang banyak pilihan adalah untuk perempuan. Kalau nak share mana boleh sebab fesyen korea perempuan berbeza dengan pakaian lelaki. Jadi, adalah lebih baik jika kita mencari alternatif lain untuk mendapatkan fesyen ala-ala korea bagi lelaki di Malaysia. 

Tu lahhh.... serba salah nak carik.. Kan mudah kalau beli online, cuma tunggu depan rumah je. Anda tak perlu ke China semata-mata nak dapatkan Blezer Fit Korean Styles kan. Mudah saya katakan untuk lelaki sekarang memilih fesyen korea lelaki secara online sahaja. Scrool, view, berkenan dan order !! Sekarang zaman IT, anda di hujung tanjung pun boleh buat transaksi pembelian fesyen korea kegemaran anda. hihihi. :) 

Saya syorkan masuk sini www.srfesyen.com adalah blog jualan pakaian korea/kpop lelaki secara online dengan harga murah dan berkualiti yang mampu untuk dimiliki oleh semua lapisan penggemar fesyen Korea. 

Jangan lupa lawati blog fesyen korea lelaki secara online, mudah sahaja klik blog dia di www.srfesyen.com. Kalau dah berkenan ke ape ke boleh la hubungi seller tersebut. pasti dia melayan pertanyaan anda sebaik mungkin..

Selamat membeli belah... :)

1 comment:

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023