Bisnes Tudung Jenama Sendiri

As Salam & Salam sejahtera,

Saya nak share 4 cara yang selalu orang ramai buat duit,tapi saya suka cara no 4.

1.MLM
MLM paling ramai yang join tetapi modal  besar dan untungnya tak tau lagi. 90% gagal mendapatkan semula  modal.:)

2.Jual topup
Ramai yang akan beli tapi komisyen terlampau sedikit. Memang susah nak kaya.hehe

3.Jual makanan
Jual makanan senang jual tetapi sangat banyak kerja nak dibuat dan sangat penat.


4.Jual tudung
Pada saya ni paling senang dijual sebab perempuan suka beli tudung walaupun dalam almari dah penuh tudung,modal bawah seratus je nak start bisnes tudung ni. Untung pun boleh tahan, Nak untung banyak,jual tudung yang  mahal sikit.

Korang boleh buat duit dengan jual tudung iaitu jual tudung bawal tetapi ada masalah jika korang tak tahu 4 benda ni:

1.Tak tahu tudung apa yang pasti untung.
2.Tak tahu supplier yang boleh bagi harga paling rendah
3.Tak tahu supplier yang dapat berikan tudung paling tinggu kualiti dan murah
4.Paling parah jika korang tak tahu nak menjual macam mana.

Kalau korang nak belajar macam mana nak untung  3 angka sehari dengan jual tudung, Korang boleh belajar dengan minah ni. Minah ni jual panduan macam mana nak buat duit dengan tudung. >> Klik Sini <<

Tudung pasti semua orang kenal kan terutama wanita kerana pakaian ini lebih sinonim dengan kaum hawa. Wanita memang tak dapat disangkal lagi kalau melihat tudung kan . Melonjak-lonjak nak satu. Mintak hubby belikan yer..haha..

Bagi mereka yang betul-betul berminat untuk mencuba nasib sebagai usahawan tudung jenama sendiri ini adalah satu peluang berharga tau. Kat negara kita pun majoriti memakai tudung. Cuma sekarang banyak pilihan tudung yang bersifat trendy dan juga menarik perhatian. 


Pendapat saya, kali ini anda boleh tampil dengan tudung rekaan anda sendiri kemudian letak jenama anda. Lihatlah sekarang, jenama Fareeda, Aidijumal, Radiusite, Ariani meniti di bibir-bibir wanita tatkala berbicara pasal tudung nie. Mana tak nya, asal ada jenama baru pasti ada yang berebut-rebut untuk memiliki sekurang-kurangnya 1 pasang sebagai koleksi. Bukan setakat koleksi tetapi digayakan di tempat kerja dan majlis keraian.

Saya syorkan anda cepat-cepat rebut peluang untuk menjadi pengusaha tudung yang berjaya setanding dengan jenama yang ada di pasaran.

3 comments:

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila komen. Sepatah pun ok. Tolong jaga etika komen anda. Komen yang sensitive akan dipadam tanpa NOTIS ^_^

Iklan Tajaan





Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | Tajaan Fiqmall.my