Bisnes Jual Tudung Online Dari Rumah Sahaja

Anda seorang peniaga online tapi suka kepada tudung ? Lebih elok jika anda mempunyai supplier sendiri kerana anda akan mendapat bekalan tudung secara berterusan

Bisnes Jimat Kos, Hanya Dari Rumah!

Nak mula buat bisnes tudung ni, tidaklah susah sangat! Kita boleh mula dengan modal beberapa ratus ringgit sahaja! Pulangannya juga agak cepat.

Duit modal akan dapat dipusingkan dengan cepat! Lubuk jualan juga senang dijumpai.

Bila kita buat bisnes tudung ni...  Banyak sangat kos yang dapat kita potong dan jimatkan!


Sebabnya, bisnes tudung ini kita boleh buat dan mula dari rumah sahaja!

Penghantaran pun tak perlu pergi ke pejabat pos! Tetapi abang posmen yang datang sendiri ke rumah ambil barang! Dah jimat kos minyak dan masa disitu! Tahu tak poslaju ada buat servis pick up ? Hanya daftar sahaja di pejabat poslaju ..

Dalam menjalankan bisnes tudung ni juga, saya tak gunakan model dan photoshot dalam studio yang memerlukan kos beratus, bahkan beribu ringgit untuk mengambil gambar setiap jenis tudung.

Cukup sekadar pelanggan saya yang jadi model menerusi feedback yang mereka hantar dan sekali-sekala, saya sendiri yang akan menjadi model. Ambil gambar pun guna handphone sahaja!

Jika anda rasa berminat nak tahu lebih lanjut tentang selok-belok bisnes tudung nie. Dapatkan segera ebook "Bisnes Tudung" di sini, klik sini


Dalam ebook tu.. akak tu dah bocor siap-siap senarai supplier serta, macam mana strategi dia jual tudung sampai untung belas-belas ribu. Malah, siap tunjuk juga cara nak buat tudung jenama sendiri. 

Semuanya dia dah tulis dan ceritakan dalam ebook tu!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023