Bisnes Jual Tudung Online Dari Rumah Sahaja

Anda seorang peniaga online tapi suka kepada tudung ? Lebih elok jika anda mempunyai supplier sendiri kerana anda akan mendapat bekalan tudung secara berterusan

Bisnes Jimat Kos, Hanya Dari Rumah!

Nak mula buat bisnes tudung ni, tidaklah susah sangat! Kita boleh mula dengan modal beberapa ratus ringgit sahaja! Pulangannya juga agak cepat.

Duit modal akan dapat dipusingkan dengan cepat! Lubuk jualan juga senang dijumpai.

Bila kita buat bisnes tudung ni...  Banyak sangat kos yang dapat kita potong dan jimatkan!

Kisah Taukey Tudung Membina Jenama

Salam semua,

Tudung sinonim dengan jiwa perempuan apatah lagi sekarang sudah menjelma pelbagai rekaan dan gaya tudung di pasaran. Rata-rata berdasarkan pemerhatian saya melihat ramai wanita di luar sana membeli tudung lebih dari 2 helai tatkala menjelang hari raya. Hari tak beraya pun asyik beli tudung jugak sebab tengok itu lawa, tengok ini cantik. Mesti beli kan ??? hahaha.. Tambahan pula kalau-kalau ada sale gempak..

Ikuti kisah taukey tudung di Malaysia yang telah berjaya mencipta jenama tudung mereka sendiri ..

1. Fareeda..Nyata Jelita

Sumber : fareedascarf.

Bisnes Tudung Berpotensi Untung Besar

Belajar Bisnes Tudung dari Pengalaman

Salam Sejahtera,

Anda dah ada bisnes?

Salah satu bisnes yang mempunyai potensi besar adalah Bisnes Tudung. Saya baru belajar cara memulakan bisnes ni.  Memang mudah selepas saya dapat tahu lubuk-lubuk tudung yang diberikan oleh pemilik tudung jenama sendiri. Sangat banyak tudung yang murah dan cantik-cantik belaka!

Tudung Aidijuma Mendapat Permintaan, Sebab Murah atau Sebab Pengasas Comeyy. hihi ?

PENGHIAS kulit muka depan minggu ini antara insan terpilih yang tetap kekal cantik walaupun bergelar ibu kepada tiga anak lelaki. 

Siapa tidak kenal Datin Norjuma Habib Mohamad, 34, yang dulunya cukup dikenali di kaca televisyen kerana bakatnya dalam bidang pengacaraan.

p/s : Gambar dari Google, dah kena combine satu-satu ...

Jika dahulu Norjuma antara personaliti terkenal di televisyen kini kehidupannya lebih tertumpu kepada buah hati baharunya iaitu perniagaan tudung bawal di bawah jenama AidiJuma.

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2021