CARA JIMAT BELI TIKET AIR ASIA GUNA KAD BIGPAY

Hi,

Kebiasaan anda mesti ada kad bank yang ada di Malaysia kan.. Tapi sekarang sudah ada kad terbaru dari Air Asia, BIG PAY. Kad colour biru tu! Untuk kaki travel disarankan ada kad BigPay nie, bukan apa.. memudahkan urusan anda untuk booking tiket flight dan tiada sebarang caj booking dikenakan. 


Kad BigPay sudah selamat diterima. Warna biru laut yaa 


TIPS JIMAT MEMBELI TIKET FLIGHT AIRASIA 


Ada beberapa cara untuk anda beli tiket flight. Contohnya melalui perbankan internet seperti M2U / CIMBClicks / RHBNow atau melalui kad kredit MasterCard / VISA.


Kalau beli tiket flight AirAsia menggunakan perbankan internet seperti M2U dan CIMBClicks, anda akan dicaj RM4 setiap kali anda membayar menggunakan perbankan internet.


Kalau pembelian tiket flight AirAsia menggunakan kad credit MasterCard / VISA pula, anda akan dicaj RM16 per transaksi. Mahal giler. Sudahla penat-penat buru tiket murah, lepastu kena caj mahal untuk processing fees. Serupa beli harga biasa!


Kalau anda nak RM10 free masukkan kod ZBKW22EBWW. Selepas pengaktifan kad terus masuk amount tu. Boleh berbelanja apa sajaa.. RM20 tu yang kita top up dan kekal disitu

p/s: Anda boleh berbelanja dimana-mana. Nak guna biar tinggal RM0.00 pun boleh tau..Nak guna di Shopee pun boleh.. Setiap uols belanja akan dapat mata big points..



Sebenarnya ada cara untuk korang waive processing fees AirAsia ni. Caranya dengan menggunakan kad BIGPay AirAsia. Dengan menggunakan AirAsia BIGPay ini, anda hanya perlu bayar harga tiket flight saja. Zero processing fees !


BIGPay AirAsia ni sejenis debit card. Korang perlu top up card ini dan boleh guna di mana-mana saja seluruh dunia! Janji ada logo MasterCard. Rate dia pun berbaloi tau. Dan yang paling best, setiap transaksi pembayaran, korang akan dapat BIG Points AirAsia!

CARA BUKA AKAUN BIGPAY DAN REDEEM RM10


1. Download apps BIGPay di Google Play / Apps store
2. Apply kad BIGPay melalui apps BIGPay 
3. Top up RM20 untuk aktifkan kad tersebut.
4. Jangan lupa masukkan referal code ZBKW22EBWW dan korang akan dapat RM10 secara percuma!


Kad debit BIGPay anda akan dipos dlm masa 5 - 7 hari bekerja selepas kad diaktifkan. Dan anda boleh gunakan kad tersebut untuk beli tiket AirAsia serta pelbagai lagi! 

KOD REFERAL BIGPAY UNTUK ANDA




Cepat dapatkan kad BIGPay ini! Jangan lupa masukkan referal code ZBKW22EBWW

Anda akan dapat credit tambahan PERCUMA RM10 guna code tersebut selepas pengaktifan.


Download apps BIGPay di Apps Store dan Google Play sekarang! Sementara FREE Seat Promo masih Ongoing anda boleh booking terus tiket ke destinasi anda yaa


Ini satu kelebihan saya suka BigPay, setiap transaksi kita berbelanja dia boleh rekod. Senang la nak buat semakan akan datang ye kann..

*Share kepada rakan anda yang suka travel dgn AirAsia.* BIG Thanks in advance.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023