AIKEN Moisturizer Berwajah Baru | AIKEN Pelembab Muka Berjerawat & Berminyak

 Hi,

Pelembab AIKEN dah nak habis.. jadinya saya ke Guardian untuk membeli stok baru... Mula-mula tengok tu tak perasan sangat packaging baru. Ye lahh kannn masih kotak tu warna putih dan hijau. Bila zoomm dekat ahaaaa baru saya perasan packaging nya dah berubah

Untuk anda yang pernah pakai Aiken TTO Moisturizer ni mesti dah dapat kan edisi baru? Yang bestnyaa edisi baru ni ditambah dgn Salicylic Acid untuk meredakan pembentukan jerawat serta menghapuskan bekas-bekas noda hitam akibat jerawat. Mungkin begitu laa maksudnya ye kan? hehe

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2022