Macam Mana Nak Memborong Di China

Hii,

Sekarang kan semua mudah belaka katakan ! Sampai kan nak memborong benda- benda kecik tak payah nak pergi jenguk tempat seller, beli online uolss .. Bagi saya, kalau nak memborong harga murah tak ada masalah, sebab kami dah cuba membeli di Taobao.

p/s : Sweater lelaki yang saya beli di taobao.com

Borong Barang Bayi Termurah

Salam, bagi mereka yang berminat berniaga !

Khas untuk usahawan barang bayi, kalau anda jual barang bayi secara online ini peluang untuk anda buat untung secara maximum. Anda tak perlu pergi China pun nak borong barang bayi. Perkakas bayi seperti baju, seluar, kain lampin, baju budak, dan banyak lagi boleh dapat kat Taobao je. Nak tahu lebih lanjut?

Berita baik juga untuk dropshipper yang berminat menjual barang bayi. Anda tak ada modal banyak kan? Kalau stakat RM500 tu dah rasa ok untuk memulakan perniagaan internet ni lah jual barang bayi. 

Pernah anda terfikir sebuah laman web Taobao? Uolss tau tak, kebanyakkan pemborong ambil barang kat sana. Dah la boleh dapat dengan harga superb murah. Memang beruntung banyak kalau anda balik jual di Malaysia. Cuba tengok barang beby kat bawah ni? 


Macam Mana Nak Memborong Dari China ?

Untuk memudahkan anda belajar dan menimba ilmu, kawan saya telah bukukan pengalaman dia memborong dari China . Dia tulis sebuah ebook yang beliau beri nama....

RAHSIA TAOBAO ..anda patut baca ! Bukan setakat baca tapi kena praktikkan..

Rahsia 1 : Teknik Mencari Produk Pasti Laku

Ada 5 ciri yang perlu anda perhatikan apabila memilih barang yang mahu anda borong di TaoBao. Jika barang tersebut memenuhi kelima-lima ciri ini, saya yakin, anda akan mampu menjana keuntungan yang besar dalam perniagaan anda.

Barang yang dipesan akan dapat sampai ke tangan anda dengan selamat... dan dengan pantas, ianya juga akan menjadi rebutan kepada pelanggan-pelanggan anda.

Pastikan anda tidak beli dan borong apa-apa produk di TaoBao.com selagi anda belum mengetahui 5 ciri ini!


Rahsia 2 : Produk Yang Perlu Dielakkan!

Ada 4 ciri produk yang perlu anda elakkan apabila ingin memborong barang di TaoBao.com . Jika anda membeli produk-produk ini, ada kemungkinan besar, anda akan menghadapi pelbagai masalah di kemudian hari dan terpaksa menanggung kerugian yang besar.

Jadi, seboleh-bolehnya, elakkan membeli barang yang mempunyai 4 ciri ini.

Rahsia 3 : Langkah Demi Langkah Membuat Pembelian Di TaoBao.com

Ini adalah rahsia yang paling-paling-paling penting. Jika anda menyangka anda boleh terus pergi ke website TaoBao dan membeli barang disana seperti anda biasa membeli di website-website e-commerce yang lain!

Anda sedang melakukan KESILAPAN YANG SANGAT BESAR!

Berita baiknya, saya tunjukkan kepada anda secara langkah demi langkah beserta secreenshoot-secreenshoot, bagaimana anda boleh membeli barangan di TaoBao dengan cara yang SELAMAT dan BETUL!.

Wahh! Mana ada orang nak mengajar banyak2 rahsia begini. Bukan 3 rahsia je dia bagitau, ada 5 rahsia Ebook Panduan Bisnes Borong Dari China. Masuk sini kalau anda nak tahu ..

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2021