Easy Online Shopping with Microsoft

Siapa yang tak kenal dengan syarikat gergasi Microsoft ? Menubuhkan syarikat ini pada  tahun 1975 bersama-sama rakan kongsi iaitu Paul Allen, Bill Gates yang merupakan  peneraju utama serta pemilik legasi terkemuka ini juga merupakan individu yang terkaya di  dunia. Produk-produk Microsoft sememangnya digunakan oleh kita hampir setiap hari  seperti Windows, Microsoft Office, Edge, MSN dan banyak lagi...


Fokus utama Microsoft adalah dalam penghasilan ‘operating system’ atau OS yang digunakan oleh hampir semua komputer kecuali komputer keluaran jenama Apple yang  menggunakan ‘operating system’ yang tersendiri iaitu ‘iOS’. Di Malaysia khususnya,  penggunaan ‘operating system’ Windows digunakan dengan cukup meluas dan versi terkini  Windows adalah Windows 10.


Bukan itu sahaja, Microsoft juga menawarkan program lain seperti Windows Live Hotmail  (email service), Skype (free chat, call dan video call) serta beberapa siri video game iaitu  Xbox, the Xbox 360 and the new Xbox One yang membolehkan pengguna bermain game  menerusi televisyen mereka.

Dan tidak lupa juga aksesori-aksesori komputer seperti tablet, mouse, keyboard dan lain- lain. Segalanya boleh anda miliki dibawah syarikat terkemuka ini. Untuk kesemua di atas,  anda boleh membuat pembelian yang amat mudah secara online menerusi laman web  Microsoft.


Dan jika ingin menjadi pembeli yang bijak, buat pembelian produk Microsoft anda melalui laman web Shopback MY. Laman web ini menawarkan promosi tambahan seperti promosi,  kupon dan cashback apabila anda berjaya membuat pembelian barangan Microsoft melalui  Shopback Malaysia. Nilai cashback tersebut akan dikreditkan ke dalam akaun Shopback  anda dalam 1-3 hari bekerja selepas transaksi anda berjaya dibuat. Menarik bukan? Bukan  sahaja mudah, malah memberikan anda lebih keuntungan. Jangan lepaskan peluang ini  untuk lihat produk Microsoft terkini di sini.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023