Pengalaman Membeli Di Taobao.com

Hai,

Beberapa hari yang lalu saya ada buka web Taobao, nak tengok barang je, tetapi ada berkenan dekat satu kasut sarung ni. Harga tak mahal pun dalam belas ringgit  je, ya.. semurah itu boleh dapat kalau ugais beli direct dari China. Kualiti pun ok, setakat nak pakai boleh la..

Nak cerita, saya ni tak pernah pun order barang kat Taobao sebelum ni. Setelah saya ada baca panduan borong dari China oleh Nigel ni, saya terbuka hati katakan nak usha barang dari sana. Harga mak oihh, murah dari pasar borong tau! hihi.


tadaa, ni 1st barang yang saya beli kat Taobao,


Saya suka shopping kat sana sebab banyak sangat pilihan. Sampai letih nak browsing satu-satu page, mana suka beli je lah. Yang menarik, membeli kat Taoboa ni kita boleh guna khidmat agen. Semua ni saya belajar dalam ebook Rahsia Taobao tulisan Nigel.


Saya beli kasut je, kalau ok boleh borong ni.. Nak cuba pakai je dulu ..Kalau anda peniaga online kasut sesuai sangat la borong di Taobao.

Amat berbaloi sekali, modal ciput dah boleh mulakan bisnes online. Ni yang kita cari selama ini, nak harga murah dan boleh beli borong pulak tu.. Semua diuruskan oleh agen Taoboa di Malaysia. Seronok tak? 7 hari barang dah sampai depan rumah kalau pakai express shipping.


Pengalaman pertama membeli di website yang menyajikan lebih 8 juta produk pelbagai kategori.


Sekarang kalau nak membeli dari China pun sudah memadai anda buka internet dan taip Taobao.com Keluar banyak produk yang popular dan di minati ramai termasuklah pakaian, fesyen wanita & lelaki, aksesori dan banyak lagi.

Anda peniaga online? Nak memulakan memborong dari China hari ini tanpa perlu ke China lagi, belajar kat sini je KLIK SINI

Sekian tips dari saya .

1 comment:

  1. hi, sy berminat dgn ebook ni. sy ade pertanyaan. sy nak beli brgn bayi di taobao secara borong untuk meniaga kecil2an. adakah ebook ni ade cara untuk belian secara borong? sy ada lihat website taobao tp harga adalah retail bkn borong dan agak tinggi kos nya.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023