Kebaikkan Minyak Argan & Qu Puteh Million Cell

Minyak argan juga dikatakan minyak yang banyak manfaat dalam perawatan. Khusus nya untuk kecantikkan. Minyak argan sudah wujud lama dah dan diguna meluas di dunia. Minyak argan juga antara bahan formulasi utama dalam Qu Puteh Million Cell.



Antara kebaikkan minyak argan ialah :

Untuk Muka

Anda boleh menggunakannya pada waktu malam sebagai rawatan pelembapan intensif dan/atau pada waktu pagi sebagai asas kepada mekap anda. Mula gunakan argan pada waktu malam untuk mengetahui bagaimana kulit anda menyukainya. 

Kemudian, anda boleh menggunakannya pada waktu siang jika anda memerlukan kelembapan kulit atau hanya sapukan kepada tempat yang kering atau kawasan kedutan. Jika anda mempunyai kulit kering, gunakan pada waktu pagi juga.

Apabila anda menggunakan 100% minyak argan asli, anda hanya perlu menggunakan beberapa titik untuk keseluruhan muka. Minyak berkenaan akan meresap dengan mudah, tidak meninggalkan kesan berminyak dan boleh digunakan di sekitar kawasan mata anda.

Urutan lembut pada waktu petang pada wajah dengan pengerakan bulatan adalah disyorkan untuk semua jenis wajah. Selain itu, anda juga boleh menggunakan pada bibir anda jika ianya kering.

Penggunaan pada kuku

Untuk menguatkan kuku, campur satu bahagian air dan satu bahagian jus lemon selama sepuluh minit,. Ini bukan sahaja melembutkan kutikel kuku anda tetapi juga menyinarkan kuku anda. Juga, sapuan sedikit minya argan pada tangan anda sebelum tidur.

Penggunaan pada rambut

Minyak argan mengembalikan sinar rambut anda, memelihara kulit kepala untuk pertumbuhan rambut dan membantu memperbetulkan hujung rambut bercabang. Sempurna untuk rambut yang rosak.


Sekarang uolss nak tau Vida Beauty Sdn Bhd  telah mengeluarkan produk terbaru iaitu Qu Puteh Million Cell . Produk yang mengandungi minyak argan asli dari Morocco dapat membantu kesihatan kulit anda sekali gus  menjadikan anda muda berseri walaupun berumur.  Nak tak kulit macam retiss ? hehe .. Dah cuba Qu Puteh Million Cell yang sedap dan berkhasiat ini ! 



Antara kebaikan Qu Puteh Million Cell :
  • Alami pencerahan ketara seawal seminggu
  • Merawat kulit yang bermasalah, jerawat dan pigmentasi
  • Rambut menjadi sihat, kuat dan halus bersinar
  • Mengurangkan rekahan pada kulit kaki
  • Menstabilkan kitaran haid dan hormon
  • Merawat resdung dan migrain
  • Menguatkan otot, sendi & tulang
  • Menambahkan penghasilan susu badan ibu yang baru melahirkan anak
  • Energy booster yang mampu membuat anda bertenaga & mengatasi kelesuan
  • Mengatasi masalah senggugut
  • Mengatasi masalah sembelit dan buasir
  • Membantu mangatasi masalah berat badan yang berlebihan
Para pengguna boleh merasai kebaikkan Qu Puteh Million Cell dalam masa beberapa minggu penggunaan sahaja. Nasihat saya, amalkan makanan bernutrisi ini dengan teratur dan pastikan anda mengambil makanan berkhasiat & bersenam.

Harga sebotol RM288 percuma PENGHANTARAN ( Terhad untuk 49 29 terawal sahaja )
Untuk tempahan Whatapps 'QU PUTEH MILLION CELLke 013 3049082 




No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023