Buat Pre Order Di Shopee

Hai,

Pernah anda dengar pre order? Bayar dulu baru tempahan diproses. Pembeli akan order dgn supplier setelah mereka menerima bayaran dari pelanggan. Step ni meminimumkan risiko stok tak habis terjual dan mampu mengoptimumkan keuntungan anda.

Di Shopee anda boleh jual secara pre order juga. Tempoh terimaan barang antara 10-17 hari bergantung kepada hari bekerja dan kurier. Ramai tau saya tengok penjual buat pre order di platform Shopee.

Ada dalam kalangan mereka menjual pakaian, barang kereta, kosmetik dan banyak lagi

Selain itu, Shopee ada menyediakan support selepas pembelian. Anda boleh menghubungi mereka jika ada apa-apa yang tak puas hati

Kalau buat teknik pre order sudah menguntungkan anda kerana tak perlu beli stok banyak dan anda boleh pelbagaikan produk jualan anda. Kan best macam-macam boleh jual. Tunggu order masuk dan tempah dgn supplier

Kena bijak cari supplier pre order barang dengan modal yang murah dan tak termakan profit anda. Nak untung banyak, anda boleh direct order dgn pembekal di China.

Kalau dilihat yer, memang sudah ramai yang berjaya menghasilkan jualan yang memberangsang kan menggunakan pre order je. Boleh buka jualan banyak barang lepastu bertambah lah untung uolss !

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023