8 Tips Memulakan Bisnes Tudung Sendiri

Hi ,

Tudung sekarang sudah pelbagai jenama yang diusahakan kian mendapat permintaan dalam pasaran. Begitu juga anda, kalau nak mula berjinak dalam bisnes tudung jangan tunggu lagi. Mulakan sekarang kerana setiap hari ada sahaja jenama baru tercipta


Tudung sekarang pun orang dah ikut trend tau. Anda boleh cipta trend tudung anda sendiri. Maklumlah, untuk jadi usahawan tudung anda sendiri kena kreatif kan.. Di Malaysia, pasaran tudung sangat meluas memandangkan rata-rata wanita memiliki koleksi lebih dari sehelai

Ini peluang anda buat duit dengan tudung jenama anda sendiri. Disini saya senaraikan beberapa tips mudah untuk memulakan bisnes tudung jenama anda sendiri dari rumah secara online mahupun offline.

8 tips mudah dan ringkas memulakan bisnes jenama tudung sendiri :-
  1. Kenal pasti keperluan/niches pasaran anda
  2. Sediakan bajet sesuai
  3. Cari design tudung yang lawa dan menarik
  4. Setuju dengan design tersebut
  5. Cipta jenama yang catchy
  6. Mulakan prmbuatan (testing)
  7. Uji tudung anda dari segi corak, ketahanan dan kualiti kain
  8. Akhirnya, boleh bawa kedalam pasaran


Ini langkah mudah je, yang paling mencabar dalam bisnes tudung adalah design yang memukau untuk pelanggang, bajet untuk pemasaran dan penerimaan pengguna terhadap jenama yang kita cipta. Selain itu, tudung mestilah ringkas dan mudah digayakan juga menjadi punca faktor ia laris dalam pasaran ye..

Belajar selok belok perniagaan tudung dengan Madihah, >>KLIK SINI<<


Anda tidak perlu berbelanja besar untuk memulakan bisnes tudung dari rumah ya.. Kos yang terlibat mudah dikawal daripada bocor, tapi kalau perniagaan sudah berkembang besar lain pula jadinya. Anda tidak perlu menyewa kedai bahkan sekarang pun ada je website yang boleh disewa murah-murah sebulan seperti EasyStore dan seumpamanya.

Mulakan bisnes tudung di Shopee, >> Klik Sini <<


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023