Ebook Bonus Panduan Bisnes Shopee

3 Buah Ebook Bonus Special!.

Ebook Jual Produk Tanpa Pesaing

BONUS #1 : JUAL PRODUK TANPA PESAING


Dalam ebook bonus ini saya berkongsikan teknik, bagaimana untuk membuat kajian tentang produk yang mempunyai permintaan tinggi tetapi kurang pesaing!



Dua perkara ini sangat penting! 



Antara sebab jualan anda akan menjadi sendu adalah disebabkan kurangnya permintaan produk di dalam pasaran atau, disebabkan terdapat terlalu ramai pesaing!



Jadi adalah amat penting untuk anda dapatkan produk yang tepat untuk berniaga di Shopee!, 




7 Cara Promosi Secara Percuma


BONUS #2 : 7 CARA PROMOSI SECARA PERCUMA!



Di dalam ebook utama, saya sudah kongsikan 4 cara promosi . Namun dalam ebook bonus ini! Saya kongsikan lagi 7 cara promosi yang boleh anda lakukan untuk promosikan lagi kedai dan produk anda di Shopee!



Kesemua 7 cara yang saya tunjukkan ini adalah kaedah promosi percuma tetapi ianya tetap berkesan! Sehingga hari ini... saya masih lagi menggunakan 7 kaedah promosi ini! 





Strategi Niaga Tanpa Modal



BONUS #3 : STUDY CASE : 2 STRATEGI NIAGA TANPA MODAL DI SHOPEE!



Dalam ebook ini pula! Saya tunjukkan secara real, bagaimana saya cari pembekal, setup kedai, masukkan barang hinggalah kepada mengurus order pelanggan dan pastikan barang tersebut sampai ke tangan pelanggan!



Bukan 1 study case! Tapi 2.... Kedua-duanya tidak memerlukan saya mengeluarkan modal dan menyimpan stok untuk bermula!





EXTRA BONUS! - FB GROUP SUPPORT

Facebook Group
Ya! Tidak cukup dengan 3 ebook Bonus yang power diatas! Saya juga turut menyediakan sebuah Facebook Group khas untuk anda yang mendapatkan ebook ini pada hari ini!



Dalam group ini, anda boleh bertanya soalan jika anda ada sebarang perkara yang mungkin anda kurang jelas setelah membaca ebook Bisnes Shopee ini!. Di dalam group ini juga anda boleh saling mengenali pembaca-pembaca ebook yang lain dan berkongsi info dan tips yang terkini!



Jadi,anda tidak perlu risau kerana anda tidak akan ditinggalkan terkapai-kapai berseorangan setelah anda mendapatkan ebook ini!
   

Klik Sini !.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023