Ehh. Bisnes Kecil Tapi Boleh Buat Untung Besar

Saya tak nafikan ada antara anda pembaca sekalian yang menjual produk orang kan, tapi margin untung yang kecil. Nak bayar kos internet  kekadang tak lepas. Untung setakat 10%, tapi uols jgn risau. Kita nak bagitau, bisnes kecil dari rumah tapi boleh mendapat untung jualan yang tinggi.


Kalau anda buat bisnes online sekali pun, dropship produkorang sekali pun untung yang wajib anda pegang kalau boleh biar 100% keatas. Baru selesa, hamper terbayar semua kos operasi yang terlibat bukan? Internet, kos sms, kos call, kos fotostat, kos elektrik semua kena ambil kira atas untung tadi.
Itulah sebab, anda kena belajar ni bab bab nak memborong dari China. 

Sekarang kalau nak membeli dari China pun sudah memadai anda buka intetnet dan taip Taobao.com . Keluar banyak produk yang popular dan diminati ramai termasuklah pakaian, fesyen wanita & lelaki, aksesori dan banyak lagi.

Apabila kos modal weols rendah, bukan kah kita dapat tawarkan orang lain menjadi agen untuk barangan kita. Maka wujudlah satu kelompok bisnes baru yang terdiri daripada pembekal, agen dan pembeli. Sudah bersedia?

Nak belajar memborong di China jangan risau,  ada abang ni dah berpengalaman memborong dari China secara online saja. Dan dia pun bisnes online macam kita semua.

Baca sini untuk ke laman web beliau..

Selamat berniaga & selamat memborong ..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023