Kasut Loafer Lelaki Murah Online

Hai semua,

Anda peminat fesyen kasut.? Masih mencari kasut yang senang dipakai dan juga senang nak cuci? Ermm, anda boleh cuba saja kasut rekaan esklusif daripada SR FASHION menampilkan Loafers mampu milik pada harga berpatutan .. Dah lama cari kasut macam ni, last2 kat online juga jumpa ..


Saya tak nafikan, saya pun suka kasut stail macam ni kalau nak travel jauh  sebab kita kan nak solat senang nak pecat .. Lagi satu, mudah nak sarung dan tak cerewet nak menjaganya. Nak tau tak, material kasut ni daripada apa? Meh sini nak bagitau,

  • Upper material: Leatherette
  • Inside material: Mesh + PU
  • Sole Material: Rubber



Kasut Loafers ni sesuai sangat kalau anda ni nak pakai pergi kerja ke, pergi jejalan ke, nak gi travel sana sini kan sebab teksturnya yang ringan dan juga tidak memberatkan kaki apabila pakai. Terasa lembut dan mewah dengan kasut murah ini. Dapatkan secara online kasut lelaki ini untuk kepuasan diri anda.

3 warna pilihan ramai seperti gambar dibawah :




Mengikut predaran zaman, boleh dikatakan orang muda suka sangat dengan kasut ni, Pergi sana sini nampak lebih kemas dengan kasut lelaki trend terbaru ini . Kasut Loafers ni adalah trend hangat seiring dengan peredaran zaman moden sekarang. Nak keluar rumah, sarungkan kasut ni je..

Disertakan dengan saiz, untuk makluman saiz paling kecil adalah US 6.5 dan paling besar US 9.. Selain saiz itu tiada stok !!

Dapatkan secara online di SR FASHION

Selamat bergaya dengan Loafer !!

Ikuti Facebook SR FESYEN  dan juga Instagram SR Fesyen

★★"Miliki Kasut The Loafer ini dengan HARGA RM95. Harga diskaun ini akan TAMAT dalam masa 24 jam"★★.Loafer ni Senang...

2 comments:

  1. Tolong dapatkan saya size 47 kalau ada whatsapp saya 0176311402

    ReplyDelete
  2. Boleh saya join sebagai agent dropship untuk kasut loafers..? 018-3623112

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023