Bisnes Air Balang Untung 100%

Salam,

Sihat semua?

Pernah tak anda membeli air dijual di bazar dan juga pasar minggu ? Ketahui lah air balang tersebut mempunyai kos modal sangat minima dan boleh menjana keuntungan lumayan dalam masa sebulan. Sekarang pun cuaca sangat panas, semua orang nak airr! Alternatifnya.. boleh jual air balang pelbagai perisa.


Izinkan saya menceritakan serba sedikit pengalaman serta latar belakang seorang usahawan air balang !

Nama beliau Mizan Sulaiman. Untuk pengetahuan anda, dia telah mula berniaga air sejak tahun 2008 lagi di pasar ramadhan. Selain itu, dia juga turut menjalankan bisnes air balang di pasar malam, pasar tani, dan juga di karnival-karnival IKS di Selangor, Putrajaya dan juga Kuala Lumpur.

Tahun lepas! Sewaktu dia berniaga air di bazar Ramadhan, keuntungan dia dapat mencecah lebih RM7,000.

Apa yang lebih menarik lagi... pendapatan dia ini diperoleh dengan hanya meniaga di satu lokasi pasar ramadhan sahaja dan hanya menjual 3 balang air sahaja!

Ya! 3 balang air sahaja! 

Tapi Alhamdulillah... Setiap hari..  ketiga-tiga balang air akan habis licin dijual!

Ianya bukanlah nasib semata-mata.... Tapi ada "STRATEGI RAHSIA"  yang beliau lakukan hasil dari pengalaman berniaga air sejak beberapa tahun kebelakangan ini..


Haa. anda pun nak berniaga air balang tak ? Kos ciput jer kata Tuan Mizan. Kalau kos mahal mcm mana nak untung banyak !! Satu perkara yang anda perlu tahu, bisnes air ini untungnya lumayan. Kos permulaan serta kos harian untuk menjalankan bisnes air ini juga agak rendah.

Anda boleh memulakan bisnes air balang ini dengan modal permulaan di bawah RM1,000.  (Kos membeli kanopi, meja, serta balang air)..Menarik untuk dicuba kan ?

Mahu buat bisnes air balang? Belajar ilmu pemasaran air balang dengan Tuan Mizan disini. Beliau ada hasilkan panduan khas untuk usahawan baru. Klik sini

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023