Macam Mana Nak Jual Air Balang ?

Hi!

Siapa sangka? Hanya dengan jual air buah sahaja, brader ni boleh untung sehingga RM7k sebulan!

Lebih menarik lagi, dia cuma jual di satu tempat sahaja! Bukannya ada cawangan atau stall di banyak tempat!

Lagi pelik.. dia cuma jual 3 balang air je!

Pelik tak pelik!?

Mesti ada teknik & strategi rahsia macam mana dia boleh untung sebegitu banyak dengan hanya menjual 3 balang air di satu tempat sahaja!

Satu perkara yang anda perlu tahu, bisnes air ini untungnya BESAR. Kos permulaan serta kos harian untuk menjalankan bisnes air balang ini juga agak rendah.

Anda boleh memulakan bisnes air balang ini dengan modal permulaan di bawah RM1,000.  (Kos membeli kanopi, meja, serta balang air)

Manakala, kos untuk membuat air pula, sekitar RM100 setiap hari, (bergantung kepada jenis air yang anda mahu jual).

Sebagai contoh... Jika anda mahu menjual air soya, kos untuk membeli 1kg kacang soya dan 2 beg ais, adalah sekitar RM12 sahaja. Namun setelah di proses menjadi air soya dan dimasukkan ke dalam balang air untuk dijual, anda boleh menjualnya sebanyak 120 cawan. Jika setiap cawan di jual dengan harga RM1.00... Bermakna anda sudah memperolehi RM120... Peningkatan sebanyak 1,000% dari modal yang dikeluarkan.

Begitu juga dengan air-air yang lain.... Kadar keuntungan kasar bisnes air ini...  selalunya adalah 100% ke atas berbanding kos modal yang dikeluarkan.

Menjual Air Ini Memang Kerja Mudah... TAPI..
Jika balang air anda serupa sahaja dengan balang 10 peniaga air yang lain, ianya tidak akan memberikan sebarang kelebihan kepada anda untuk menarik pelanggan. Lebih malang lagi, jika air yang anda jual tawar, tak sedap dan tak ada rasa. Mungkin orang akan beli sekali sahaja.. lepastu, mereka takkan beli lagi!

Jadi!..
  • Macam mana nak tarik pelanggan?
  • Macam mana nak buat air yang sedap?
  • Macam mana nak jimatkan kos?
  • Macam mana nak gandakan keuntungan walaupun hanya menjual 3 balang air?
  • Macam mana nak pilih lokasi yang terbaik?
  • Dan bermacam-macam lagi persoalan yang mungkin muncul di fikiran anda!
Berita menariknya! Selain berniaga air balang.. brader ni juga rajin menulis! Jadi, dia dah tulis sebuah ebook yang menceritakan pengalaman dia berniaga air selama 10 tahun!

Macam-macam dia cerita dalam ebook tu... dari start cara nak mohon tapak niaga! cara nak pilih lokasi niaga! cara nak buat air yang sedap! cara nak tarik pelanggan!  Semuanya dia cerita..

Kalau anda berminat nak tahu cerita serta pengalaman brader ni!....

Anda boleh lawati website dibawah...  klik je link dibawah ni!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila komen. Sepatah pun ok. Tolong jaga etika komen anda. Komen yang sensitive akan dipadam tanpa NOTIS ^_^

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | Tajaan Fiqmall.my