Bina Produk Jenama Sendiri

Salam ceria,

Anda ada cita-cita untuk hasilkan produk jenama sendiri?


Ya jenama anda sendiri? Jangan terkejut la pulak. Mari kitaa baca review produk sendiri kat bawah. Ada banyak sebenarnya nak diceritakan. Macam tak sempat masa la pulak , hihihihi :)

Produk kecantikan...produk kesihatan, produk makanan..produk kosmetik..produk kopi..produk susu kambing..produk penjagaan peribadi...banyak lagi...Yang pastinya adalah jenama anda sendiri.

Semuanya menggunakan jenama sendiri!

Apa yang bestnya jenama sendiri? Maksudnya anda jadi tokey... Macam tokey maggi, tokey pampers...dan macam-macam lagi tokey. Apa salahnya anda menjadi tokey produk anda sendiri, buat jenama anda sendiri katakan.


Itu contoh...paling best, anda tidak perlukan KILANG yang besar gedabak, wang berjuta untuk mulakan produk jenama sendiri...Dengan modal minimum pun dah boleh buat produk sendiri. Juta-juta tu dah boli beli aset untuk syarikat anda. 

Nak cakap ni sabahat saya, 
Saudara Mohd Ilham Rusli baru sahaja keluarkan panduan khas untuk anda ketahui bagaimana caranya untuk hasilkan atau bina produk jenama sendiri...

Nak tahu?

Ada banyak __________ yang  beliau dedahkan dalam panduan tersebut . Bermula ____ sehinggalah _____ .. Semua akan dibongkarkan !

Rugi kalau tak ambil peluang ini. Lagipun beliau berikan harga special pada pengunjung blog saya...iaitu anda! Yer, anda yang duk baca sekarang tu. Comel nya !! hahaha :)

Harga special yang saya sendiri kata...GILA! So grab peluang terbaik ini untuk anda belajar cara bina produk jenama sendiri :)


Ikhlas,

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023