Servis Buat Blogshop Murah Untuk Usahawan Dropship

As salam, 

Anda seorang peniaga online yang mempunyai produk yang banyak ? Sudah tentu anda perlukan satu tempat yang mana boleh menyenarai/mengumpul semua produk yang anda jual. Bagi sesiapa yang suka berniaga cara dropship, blogshop ( kedai blog ) ini sememanya patut ada la. 

Tidak salah untuk berjual beli di Facebook dan juga Instagram kerana itu adalah saluran pemasaran terkenal masa kini. Jangan lupa, kedai jualan blogshop juga penting incase customer nak tengok semua barangan yang anda jual. Kan mudah dikumpulkan pada suatu tempat ! 

p/s : Contoh blogshop

Apa faedah jika anda menggunakan blogshop ?

Jual beli dapat dilakukan dengan mudah, pelanggan perlu merujuk produk yang anda jual di blogshop anda sahaja. Kemudian mereka isi borang tempahan. Anda hanya perlu menyemak emel atau SMS atau Whatapps sahaja jika ada makluman tempahan dari pelanggan. 

Dengan adanya blogshop, kita dapat mengumpul dan mempelbagaikan produk jualan kita. Berita baiknya, usahawan dropship sangat sesuai menggunakan servis blogshop ini pada peringkat awal untuk mempromosikan produk jualan mereka. Nak tak ? hihihi.

Kos pembuatan blogshop adalah lebih murah dari membina laman web shopping cart yang perlukan hosting dan juga domain serta upah pereka grafik. Blogshop ini juga seakan fungsi shopping cart tetapi menggunakan template blogger dan juga hosting percuma blogger. Jadi, kos keseluruhan tidak akan  melebihi budget anda.

Boleh ke nak guna domain .com pada blogshop?

Sudah tentu boleh. Untuk kelihatan lebih profesional, anda boleh membeli domain .com sahaja dan dipointkan terus ke laman blogshop anda. Saya rasa kosnya tidak mahal pun, hanya RM40 setahun sahaja, dan kos pembaharuan dalam RM35 sahaja.

Blogshop yang mempunyai domain sendiri menampakkan anda begitu serius dalam perniagaan internet anda. Jika anda tidak mahu menggunakan domain sendiri, tidak mengapa.

Contoh Blogshop ada tak?

Contoh blogshop yang saya akan buat untuk servis ini seperti disini, KLIK SINI 

Cara Nak booking?

Nampak menarik bukan? Kalau anda semua nak blogshop macam tu boleh hubungi saya di ruangan Hubungi.

Nyatakan Subjek : Servis Blogshop pada ruangan Hubungi tersebut.

Salam kejayaan. Sedikit usaha hari ini pasti ada balasan di kemudian hari. Akhir kata, majulah bisnes yang anda ceburi.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023