Tenaga Kerja Jimat Dropship

Memulakan bisnes dengan membuka kedai dan mengambil pekerja membebani aliran tunai kita kan ? Mana tak nyaa setiap bulan kena bayar sewa kedai, bil air, bil internet dan juga gaji pekerja.

Dropship tidak memerlukan pekerja dan juga sewa kedai. Tak perlu pening kepala untuk bayar gaji pekerja dan juga bayar sewa kedai. 

Fokusnya, aktiviti promosi  sahaja. Anda perlu ada modal untuk melanggan internet sahaja. Itu sudah cukup jimat. Pasal internet, kini banyak syarikat telco menyediakan  perkhidmatan internet dengan harga yang berpatutan. 

Anda boleh servei sendiri di kedai telekomunikasi mengikut kemampuan sendiri. Saya pakai Maxis (4 GB) je sebulan. Bukan nak promote tapi nak share je. hihihi. Saya tak langgan pun internet Unifi dan Streamyx, tak tahan harga dia tu dan juga ada kontrak !! Yang pakai Unifi dan Streamyx tu satu kelebihan bagi anda.

Jangan bagi alasan tak nak berniaga online jika kemudahan sudah ada depan mata uollss..

Rakan saya seorang usahawan, dia sudah menjana pendapatan 4 angka hanya dengan memborong dari China. Anda fikir kos modal yang ditawarkan pembekal terlalu mahal. Kenapa tidak ajaa borong dari China. Boleh baca sini , Klik Sini

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023