Rahsia Bisnes Baju Kurung Jenama Sendiri

Baju kurung adalah pakaian tradisional sejak turun temurun. Saya pasti anda tahu apakah sebenarnya baju kurung. Saya tidak mahu bercerita panjang lebar mengenai maksudnya sahaja tetapi lebih kepada bagaimana anda boleh buat duit dengan bisnes baju kurung ni. Mahukan saya cerikan dengan lebih lanjut ?

Bila sebut bisnes, sudah tentulah ada proses jual beli yang berlaku. Bisnes baju kurung yang saya maksudkan ialah anda menjadi peniaga baju kurung dan untung 100%. Sukar untuk dipercayai ke ? Jangan risau, pendedahan kali ini tidak melibatkan modal yang tinggi malah anda dibimbing sampai berjaya.

p/s : Sekadar gambar hiasan sahaja. Cantikkan ?


Mahu saya kongsikan modul-modul dibawah :
  • Modul 1: Asas Bisnes Baju Kurung
  • Modul 2: Jenis - Jenis Baju Kurung HOT!
  • Modul 3: Untung 100% atau lebih?
  • Modul 4: Senarai Supplier
  • Modul 5: Teknik Jual Online
  • Modul 6: Teknik Jual Offline (konvensional)
  • Modul 7: Strategi Untung Besar & Pantas
  • Modul 8: Langkah A sampai Z Mulakan Bisnes Baju Kurung
p/s : Sekadar gambar hiasan.

Sebelum itu, pasti bermain dibenak fikiran anda persoalan seperti berikut :

Bagaimana nak mula?
Dalam modul pertama, saya telah sediakan secara detail. Langkah demi langkah untuk bermula. Paling best, ianya semudah 1, 2 dan 3. Hanya 3 langkah untuk anda mulakan bisnes baju kurung dan jana pendapatan sehingga RM4500 sebulan dari rumah!

Berapa modal permulaan bisnes baju kurung?
Saya bocorkan rahsia bagaimana anda boleh start dengan modal bawah RM1000 malah saya juga tunjukkan anda jalan bagaimana boleh mula dengan ZERO atau TANPA modal langsung!

Nak jual baju kurung dimana?
Di dalam modul 5 dan modul 6, saya telah bongkarkan hampir 10 teknik dan strategi menjual. Anda boleh mulakan secara ONLINE ataupun pilih cara lama, iaitu cara KONVENSIONAL. Semuanya saya tunjukkan!

Nak jual pada siapa?
Jika tanya saya, menjual adalah perkara paling susah. Apakata jika saya bongkarkan teknik bagaimana PELANGGAN yang perlu cari anda. Mesti lagi best. Zaman sekarang, pembeli yang biasanya cari penjual. Tidak seperti dulu. Kadar pembeli ‘shopping sakan’ cukup tinggi sekarang. Anda hanya perlu tahu cara untuk marketkan produk anda!

Banyak lagi persoalan, anda boleh baca kat sini, Klik : Panduan Bisnes Baju Kurung

1 comment:

  1. Panduan yang diterangkan dalam modul tu memang bagus. Bisnes baju kurung ada permintaan yang tinggi khususnya di musim perayaan. Sape yang nak buat bisnes baju kurung kena tahu Senarai baju kurung yang pasti untung

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023