Rahsia Menjadi 'PRO' Dalam Rekaan Minisite Menggunakan Blogspot

Anda seorang usahawan online ? Menjual produk online tanpa minisite adalah satu kesilapan besar kerana sukar untuk pelanggan mengenali produk/perkhidmatan yang anda jual. Mudahnya, sekarang ni nak bina minisite tak perlu upah orang sebab anda boleh buat sendiri pakai platform blogspot.

Sebelum tu nak tanya ? Tahu tak cara nak buat minisite dengan blogspot ? Sebab saya pun tak mahir melainkan ada tutorial lengkap. Ni nak habaq kat cheq kawan saya dah keluarkan satu produk untuk panduan newbie dalam membina minisite menggunakan blogspot. Kalau tengokkan cukup mudah, bahkan anda juga boleh tawarkan servis bina minisite jika sudah jadi pakar !

PJXSTAR

Anda boleh berjimat beribu ringgit untuk upah designer untuk blog atau minisite anda? Sedangkan anda sendiri boleh hasilkannya dengan mudah hanya melalui blogspot.

TAHUKAH ANDA?
  • Ramai peniaga mengupah pereka grafik buat minisite
  • Kos keseluruhan mengupah pembuatan minisite paling murah adalah RM1000 termasuk design grafik, copywriting, sales later dan hosting?
  • Belum termasuk Kos selenggara
  • Belum termasuk Kos upah pemasangan
Harga RM500 - RM100 tidak mustahil untuk sesebuah minisite lengkap. Anda ada duit banyak tu atau anda cuma buat sendiri ? 0% modal untuk minisite anda nanti. 

Jadi, hari ini saya ingin berkongsi, bagaimana anda boleh hasilkan minisite dengan mudah dengan menggunakan blogspot. Panduan membina MINISITE PRO DENGAN BLOGSPOT ini akan membantu anda, di dalam menjimatkan kos, malah tanpa kos lagi atau anda tidak perlu lagi upah designer untuk membuat minisite jualan anda.

Anda boleh lihat contoh disini, klik : Contoh 1 dan klik untuk Contoh 2

Sekian dari saya.

1 comment:

Terima kasih sudi baca artikel ini. Sila jaga etika komen anda. Please do not SPAM here!

Iklan Tajaan




Copyright© All Rights Reserved. Inspired by Shafiq Raduan | 2013-2023